2007年5月29日 星期二

蟄伏

這個星期天,我到圖書館看雜誌、看到許多小朋友、國中生、高中生,埋首在書叢中、尋找他們的夢想!我也曾年輕過、也曾年少愛追夢、更希望有朝一日、能把自己的理想實現!這12年來、我嚐試過許多行業、初出社會的我、也嚐受不少苦頭,但我並無減低鬥志、我希望我的堅持能讓我成功。蟄伏已久的我、準備許久、等待出發、翱翔天際!

2 則留言:

鍾守信 提到...

加油!加油!但願你的堅持能夠使你的夢想實現。

匿名 提到...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.